jenisa.reismee.nl

Windkracht 5 naar Sardinië

Het waait maar we moeten verder, zaterdag is er een monteur voor ons in Porto Torres. Het is een kleine 100 km, dat redden we niet in één keer, niet met deze wind. Windkracht 5 is voorspeld met golven tot 1,5 meter en ja de voorspelling klopt. Het is dus geen relaxed ritje, maar met tabletjes houden we in ieder geval allemaal ons ontbijt binnen. De kinderen vinden het het eerste half uurtje nog leuk, ze zitten in een achtbaan, maar daarna wordt het toch wel saai. Jens lukt het om in slaap te vallen, Isa zit als een aapje aan mijn arm geklemd. Op zee zien we welgeteld één andere boot, een zeilboot. Nu we geen tent meer hebben, komt er wel wat water naar binnen. Een grote golf slaat over de hele boot en Jens en ik zijn aardig nat. Maar eenmaal in de haven, na een warme douche, is alles weer ok. Jens en Isa gaan schoolwerk doen en aan het eind van de middag lopen we nog even het dorp in. Met een tas vol boodschappen en 3 tassen met flippers, duikbrillen etc komen we weer terug.

Reacties

Reacties

Jos Beckers

Wim, ik las vandaag wederom jullie verhaal en vroeg mij af wat er met de tent gebeurd is ??? Ik veronderstel dat jullie de achtertent van de boot bedoelen ???
Verder wel leuke en spannende reis vind ik, zoveel gezien en bezocht al ... Alvast nog een verdere fijne vakantie voor jullie allen!!! Groeten vanwege Jos Beckers

Ellie en Martin Boere

Volgen nog steeds jullie verhalen (blog) Jammer van de pech en het slechte weer.Hopen dat het jullie weer gauw voor de wind gaat.
Gr Elllie en Martin Boere

alex carola michael en justin

Jens en isa
bedankt voor de kaart hoor wij missen jullie natuurlijk ook heel erg!!!maak er nog een leuke vakantie van en doe de groetjes aan papa en mama dikke kus van ons 4

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!