jenisa.reismee.nl

Donderdag 3 maart, Antwerpen.

We slapen heerlijk op onze boot. Wel heeft de kachel even kuren maar met een telefoontje naar Joost lijkt dat opgelost. Het was gisteravond te laat voor een borrel dus komen Ido en Henriëtte Napop de koffie. Wel wisselen gegevens uit en wellicht zien we elkaar in Port Napoleon. Zij nemen een iets andere route en zijn per zeilboot. Bram en Lotte, hun twee kinderen wonen in Frankrijk omdat leerplicht geen toestemming gaf.

We ontbijten buiten en gaan daarna Antwerpen in. Als we door het centrum lopen krijgen we echt het vakantiegevoel. We bezoeken het diamantmuseum en kraken de code van de kluis en weten de meest waardevolle diamant uit te zoeken. Als beloning krijgen we ieder een klein ‘diamantje'. We lunchen in een echt Belgisch café, lopen wat door de stad en maken nog een ritje met een treintje.

We koken vandaag voor het eerst op de boot en eten buiten. Het smaakt lekker maar het koelt nu buiten snel af. De kinderen hebben zelf een ‘werkschema' gemaakt: de een moet helpen met de afwas, de ander moet vegen. Jens is deze week aan de beurt voor de afwas en Isa is zowel 's morgens als 's avonds zingend aan het vegen. Hoe lang zullen ze dit volhouden?

De familie Nap zou vandaag vertrekken, maar de sluis was dicht dus gaan we alsnog even bij elkaar op de borrel en praten uitgebreid verder. De kinderen hebben veel lol en spelen verschillende spelletjes.

Reacties

Reacties

moos

Niet te snel varen hè, ik hou het in de gaten.
we volgen jullie via ais en trackr dus we blijven op de hoogte.

Groetjes en een fijne tijd Moos..

pascal

hallo jens

we hebben al iets van het project gedaan
en ik mis je

groetjes pascal

femke

hoi jens,

ik kom elke dag op deze website
ik en je vrienden missen je ook en ik doe voor kies voor hart en sport voetballlllllll!!!!!!!!!!!!!!
en danieuq mist je natuur lijk ook
sorry ik moet gaan ga op www.gosupermodel.com

doei,

xxfemkexx

Danique Hameete

Hoi Jens,

Hoe is het op de boot? Heel de klas mist je!!!!! Ik kom voor het eerst op deze website maar erg mooi gemaakt!!! Heel de klas is gewisseld. Het zijn erg leuke groepjes. Volgende week hebben we topo toets ( echt heel saai). Je vrienden missen je het ergst en ik mis je natuurlijk ook.

Nou ik ga maar weer. Veel plezier met de reis.

XXXX Danique

PARAF

hoihoi,

We willen even laten weten dat we het voetbalkaartje van Jens al hebben!!!

lucy

Hoi Isa!
Hoe gaat het met je?
ik...ik...ik mis je zo erg.
mis jij mij ook?
ik zie je denk ik over 5 maanden, en dat duurt nog heel
lang :( - dit is een gezichtje, draai dan je hoofd naar links.
vogende week zaterdag hebben we een wedstrijd.
weet je nog die plantje bij juf inneke, die van luuk is
het groost, die van mij is krom en daarna over een paar dagen is die al dood -weer zo een gezichtje :(.
doe de groeten aan je moeder en je vader en jens!!!
groetjes kusjes xxxx lucy!!!

pascal

hallo jens je heb een mooie jacht of boot allebei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!