jenisa.reismee.nl

Home sweet home

Wat een nacht, ieder uur een kind aan ons bed, te veel lawaai, raam dicht, te warm, raam open, schoonmakers dus weer herrie en dan de wekker om zes uur. Maar wel een heerlijke douche, dan ontbijten en weer een taxi in. Het is nu maar een klein stukje naar het vliegveld en daar horen we bijna alleen maar Nederlands om ons heen. We vliegen dan ook met Transavia naar Rotterdam. Klein luchthaventje, dus het inchecken en boarden gaat heel snel en dan hebben we een rustige vlucht terug naar Nederland. We lopen als eerste naar buiten en kunnen gelijk zwaaien naar opa Bart en oma Ineke, Alex, Carola, Michael en Justin. Ook de koffers zijn er snel en dan kunnen we iedereen echt begroeten. Dan is het in de auto's en naar Papendrecht, waar de andere opa's en oma's ons allemaal opwachten met een tafel vol broodjes, beleg, fruit en ander lekkers. De kinderen zijn echt door het dolle heen, Isa haalt tientallen knuffels te voorschijn, Jens zet de tv aan, Joost belt om af te spreken en ook Sophie staat op de stoep om te spelen. Het is wel raar om weer thuis te zijn, wat een ruimte, de tuin is super groen en de vissen zijn gegroeid. Als iedereen vertrokken is weten we niet zo goed wat we moeten doen, we moeten even wennen aan het terug thuis zijn. Maar aan het eind van de dag rijden alle twee de auto's weer, zijn er twee ladingen boodschappen gehaald en is het bad opnieuw ontdekt. Zo lekker op de bank, morgen gaan we uitpakken.

P.D.van de Steenoven

Beste Willem, Claudia,Jens en Isa,
Welkom thuis. Heb enorm genoten van julie verhalen en het volgen van jullie reis via TRACKR.Zal stil zijn nu ik mijn avondsessie mis. tot ziens,
Vader van PJ

Ellie en Martin Boere

Welkom thuis genoten van jullie reisverhalen en foto,s. Jammer dat het voorbij is en zo snel. Wij zullen de leuke verhalen missen.

Jan M.

Dank voor de mooie verhalen, en fotoreportages. Welkom thuis !! Gr. Jan Shirley Mike en Tymo

Chantal

Late reactie, maar fijn dat jullie weer thuis zijn!

achterbuurtjes

welkom Thuis....