jenisa.reismee.nl

Een dagje Gent.

Wim en Isa halen verse broodjes en ik probeer ondertussen onze wasmachine uit. Hij doet het! Nu nog de was drogen.... Na het ontbijt gaan we Gent in. We herkennen veel van 3 jaar geleden en lopen overal een beetje rond. De kinderen willen graag weer naar het kasteel Gravensteen. Vooral de wapens en harnassen zijn interessant. Ook de latrine blijft fascinerend, stel je voor dat je daar moest werken. Tot onze verbazing zwaaien vier Papendrechters naar ons vanuit een rondvaartboot. Handig dat er iemand van de Rabobank bij zit... Vandaag lunchen we in een restaurantje: heerlijke pasta. Maar waarschijnlijk toch een verkeerde scampi want de verdere middag zit ik op de wc en lig op bed. Wim gaat met Jens en Isa naar de bioscoop, de laatste keer voorlopig. Yogi beer is ook in het Vlaams erg leuk.

PARAF

hai, Wij zijn weer terug van slechts 1 weekje; ook lekker hoor, maar natuurlijk geheel niet vergelijkbaar met jullie ' tripje' !! Nu maar hopen dat de rest alleen maar genieten wordt, geen gekke dingen meer. De bakjes van de zwart-witte zijn weer goed gevuld. Ik heb even 1 vraag; staat jullie zolderlamp bewust aan, of zal ik 'm uitdoen??? liefs van ons 5-en