jenisa.reismee.nl

Op weg naar Wallonië.

Ook vandaag vertrekken we rond een uurtje of half negen en ontbijten tijdens het eerste stuk varen. We hebben vandaag een uurtje of 5 te gaan tot Tournai, of te wel Doornik. Onderweg een aantal sluizen waar we met steeds hetzelfde binnenvaartschip in liggen. Wij komen als eerste bij de sluis, hij mag er als eerste in en net voorbij de sluis halen we hem weer in. Onderweg is het weer schooltijd. Naast rekenen en taal staat er vandaag ook Engels en de Website op het programma. Maar de verbinding is in het eerste deel van de trip niet echt goed en dus moeten deze twee even wachten. Dan maar werken aan de taak van morgen. In de buurt van Doornik lukt de internetverbinding wel en is het alsnog tijd voor Engelse les. Even wennen voor Isa, maar terwijl Wim en ik een sluis doen oefent ze met Jens en dan vind ze het in eens erg leuk. Het is trouwens alweer erg lekker weer en we varen heel de dag heerlijk in het zonnetje, zonder dat de kachel aan hoeft. In Doornik zijn geen echte aanlegsteigers, dus varen we een stukje door naar Ville d'Antoign. We liggen in een kleine uitsparing van de Schelde met boven ons een kasteel. Daar gaan we dus even een kijkje nemen. Natuurlijk moeten er ook boodschappen voor het avondeten gedaan worden en Jens en Isa willen koken. Voor we beginnen met eten hebben ze nog een kleine act: een lied over ons diner.

Reacties

Reacties

Judith (Nicht ;) )

Heeee, is de portemenee al gevonden!?

_____________________________________

JENS IK MIS JE!
ISA IK MIS JE!
CLAUDIA IK MIS JE!
WIM IS MIS JE!



XXx jullie nicht

stijn

Hoi jens

hoe is het op de boot?
ben je al zeeziek geworden?
op school is het saai en bij jou?
hopelijk leuk.
JENS IK MIS JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GROETJES STIJN.

sascha van der steen

hoi isa,
wat leuk deze site ,zo kan ik jullie volgen op jullie reis.
wij hebben vandaag handvaardigheid gedaan op school.
we werken nu over vervoer ,en ik mocht van de juf mijn trein met rails meenemen.
en ik heb een trein van papier gemaakt samen met lucy.
nou doei tot de volgende keer
groetjes sascha x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!