jenisa.reismee.nl

Rustdag?

Vandaag staat er niets op het programma. Nou ja niets, niets wat met Parijs te maken heeft dan. We beginnen de dag wel met langer op bed blijven liggen. Maar dan is het toch echt tijd voor school. De weektaken van vorige week moeten nog af en Jens moet zelfs nog een toets maken. Daar mag hij nog wel even aan leren. Maar hij haalt zelfs een 9.5. Wim en ik hebben grote schoonmaak en ik doe een aantal wasjes. Eind van de dag gaan de kinderen waveboarden op het plein van de Bastille. Waveboards hebben we ook nog nergens gezien. Hier zijn het skateboards en skaters die alle trucjes doen. Na een tijdje verruilt Isa het board voor haar schaatsen en ze kan er nu ook een kadetje en spot mee springen. Ook de trapjes op het plein gaan soepel op en af.

Reacties

Reacties

Mirjam

Hoi hoi wat leuk dat isa al zo goed op haar schaatsen kan schaatsen/ rollen. Ik zit er over te denken om ze voor demi ook te halen. Wat leuk dat jullie in Disney zijn, leuk voor de kids. Hier gaat alles zijn gangetje de verbouwing gaat een week eerder beginnen dus langer in de troep zitten. Demi is druk aan het oefenen voor de show, ze vroeg ofdat jullie kwamen kijken, ik heb uitgelegd dat dat niet kan maar dat antwoord was voor haar niet de juiste zag ik aan haar gezicht.ik zou zeggen geniet ervan en we sms'en nog. Groetjes aan Wim en de kids.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!