jenisa.reismee.nl

Disneyland

Vandaag vroeg op en met de metro en trein naar Disneyland. Voor de kinderen toch één van de hoogtepunten van deze reis. Ondanks dat het geen vakantie en ook nog een doordeweekse dag is, is het redelijk druk. We beginnen in Discoveryland. Direct al bij de eerste attractie, de raketjes, staan we drie kwartier in de rij. Wim kan ondertussen zo doorlopen bij de Spacemountain. Daarna bezoeken we Captain Eo, met Michael Jackson, Starwars en Buzzlightning. Het is heerlijk weer dus gaan we dan naar Discoveryland en Frontierland. Helaas voor Isa mag ze maar in één achtbaan en als ze daar voor de 2e keer in wil, gaat hij na een half uur wachten kapot. Gelukkig gaan we morgen nog een dag. De parade is leuk om naar te kijken en dan nog even Fanstasyland in. We hebben de autootjes voor als laatste bewaard, daar stond vanmorgen dus ook een rij van een uur, maar die rij is niet kleiner geworden. Maar we mogen nog net aansluiten en dan gaat het hek dicht. Het is dan ook net na sluitingstijd voordat wij aan de beurt zijn. Ondertussen is donker en koud en we gaan direct naar de trein. We zijn wel een beetje gammel, want gegeten hebben we nog niet. Nog even snel de Brasserie in bij de haven en dan naar bed.

Judith (Nicht ;)

Haallooo,,

wat leeuk!
Simon zou wel meewillen naar dat MichealJackson Gebeuren!

Xxx Missjuullieee!