jenisa.reismee.nl

Disney Studio's

Ook vandaag gaan we vroeg op en naar Disney, maar nu naar het andere park, de studio's. We zijn er een kwartier voor opening, maar mogen direct naar binnen. Het ziet er een stuk rustiger uit! Als eerste komen we langs de vliegende tapijten en daar kan je echt gelijk doorlopen. Maar daarna staan we direct al weer een half uur in de rij voor een ritje in een schildpad. En zo blijft het bijna de hele dag. Isa vindt alle achtbanen, terrorliften en andere snelle, liefst over de kop gaande attracties het leukst. Jens niet, ik word er heel snel misselijk in, dus Wim is de klos. Maar gelukkig zijn er nog een hoop andere attracties en shows die we wel allemaal leuk vinden. Jens vindt de parachutistendropping erg leuk. Terwijl zij in de rij staan zie ik een meisje wel 5 keer eruit komen. Ik ga haar achterna en zie een hekje voor mensen die alleen zijn. Die worden dus gebruikt als opvulling. Op deze manier kunnen Jens en Isa een aantal keer achter elkaar. Als Wim en Isa naar een snelle achtbaan zijn, kan Jens zo twee rondjes direct achter elkaar. De shows, met kijkjes achter de schermen bij special effect en stuntrijders zijn echt super. Als omgeroepen wordt dat het park gaat sluiten zitten Wim en Isa precies in de laatste attractie. In één dag hebben we het hele park gehad. Natuurlijk willen de kinderen nog een souvenirtje en wat wordt er gekozen? Een knuffel....We lopen Disney Village in en eten bij het Rainforest Café.