jenisa.reismee.nl

De eerste zomerdag

Jens zijn eerste vraag 's morgens is tegenwoordig: mag ik kolonisten? Pas na een spelletje is het douchen, aankleden en eten. Wim is nog steeds degene die brood haalt, wij zorgen voor de rest. Na het ontbijt vertrekken we voor nog een stuk Canal de Lateral. De ochtend begint met een graad of 10 maar loopt snel op naar de 24, korte broeken en hemdjes vandaag. Ook de zonnebrand halen we voor de dag. Vooral Isa is gister erg verbrand en de aftersun heeft zijn werk niet gedaan. We maken ook voor het eerst de achterkant helemaal open en achterop is het lekker liggen lezen. Maar natuurlijk ook lessen vandaag, maar die gaan tot nu toe prima. Als we aanmeren in Diou liggen we direct naast een waterkraan. Tijd om de buitenboel schoon te spuiten. Helaas...als het opgedroogd is zien we dat het echt niet goed schoon is. Toch iets langer boenen de volgende keer. De kinderen voetballen en tennissen en natuurlijk belandt er een bal in het water. Jens neemt nog een 'duik' maar verstijft direct van de kou en wil er weer uit. Dan maar trossen los en met de boot de bal halen. Het water is ondertussen wel al van 2 graden bij vertrek gestegen naar 17. Vandaag zijn we ook de 1000km gepasseerd, sorry zeelieden we spreken nog steeds niet van miles.

opa & oma

wat een stoere kleinkinderen hebben wij.
De een al stuurman ende ander 25 km op haar vouwfiets fietsen stoer hoor en dat verdient inderdaad wel een ijsje.
Lieve gr.......XXX

Oma Riet

Hallo Jens en Isa!

Heel erg bedankt voor de mooie ansichtkaart die jullie beiden mij hebben gestuurd. Ik was er heel blij mee.

Heel veel kusjes van oma Riet.