jenisa.reismee.nl

Spelevaren

Stefan vergezelt Wim met brood halen. De heren drinken gelijk een kopje koffie op een terras en het is dan ook laat voor we aan het ontbijt zitten: de volwassenen aan tafel, de vier kinderen op het zonnebed achterop. Daarna varen we een stukje het kanaal op waarna we half in de schaduw aanmeren. Het rubberbootje wordt ook tevoorschijn gehaald en Jens is het varen nog niet verleerd. Het is echt schitterend weer en de bikini's gaan aan. Terug in de haven gaan we bbq'en en varen de kinderen nog rondjes door de haven. Er valt net niet iemand in het water, maar tot het middel zijn de meeste wel nat. Nu het bootje uit de garage is, is het gelijk tijd om alle spullen uit de garage uit te zoeken en te sorteren. Stefan en Wim zijn er even mee bezig maar nu past het bootje opgeblazen in de garage en kan er dus makkelijk in en uit gehaald worden. Dank je Steef! De kinderen zijn helemaal blij als blijkt dat ze nog een nachtje bij elkaar mogen slapen. Nu gaan de drie meiden bij elkaar en Jens op het bankje. Er wordt iets meer geslapen als de afgelopen nacht.