jenisa.reismee.nl

Nog één dagje visite

De laatste dag van het bezoek is aangebroken. Gelukkig hebben Demi en Indy maandag studiedag waardoor ze pas 's avonds hoeven te vertrekken. Mirjam en ik gaan naar een grote supermarkt even verderop, met de auto kunnen we mooi even voorraden aanvullen. Helaas deze super is vandaag dicht. Gelukkig is er ook nog een spar in het dorp zodat we in ieder geval de water- en colavoorraad aan kunnen vullen. Demi probeert de schaatsen van Isa uit en ook zij schaatst er zo op weg. 's Middags gaan we naar het circus, voor de kinderen een geweldig uitstapje. De ouders vinden het eigenlijk te zielig voor de dieren. Nog snel een hapje eten en een stukje film van de DDD-show kijken en dan moet er helaas afscheid genomen worden. Jens en Isa kruipen ook in de auto maar komen er toch maar weer uit. Als we weer met z'n vieren zijn moet Isa even erg huilen, het afscheid is nu dubbel zo moeilijk als in Nederland.

Mirjam

Hoi hoi, was echt super het weekend, heerlijk weer, blije kids wat willen we nog meer. Ook demi had moeite met het afscheid.lijkt inderdaad of dat we een weekje zijn geweest zo relaxed. Nu weer het vaste ritueel gaan volgen. Vandaag weer tegels uitgezocht (ook in het zonnetje) morgen weer aan de arbeid, en 2 spannende dagen ik hou jullie op de hoogte. Groetjes en xxxx uit nederland

Chantal

Wat leuk dat jullie bezoek hebben gehad! Leuk die verassing voor de kinderen!

Wij lezen nog steeds trouw, soms met wat achterstand zoals nu, jullie verhalen. Heel erg leuk. We komen er zelf al helemaal van in vakantiestemming. Duurt nog even alleen voordat wij naar Frankrijk gaan!

Groetjes,
Chantal