jenisa.reismee.nl

Valence

Vandaag liggen we dus verplicht stil. Goed nieuws is dat Wim in zijn voorraad box een reserve V-snaar gevonden heeft. Hopelijk heeft de monteur morgen tijd om hem er op te zetten. En als de linker motor het dan ook doet kunnen we toch verder. We gebruiken het stilliggen voor het verschonen van de bedden, schoonmaken etc. Bovendien kunnen de kinderen heel rustig hun schoolwerk doen. Ze werken een beetje vooruit en maken vast hun spellingstoetsen, ook doen we de laatste Engelse les van het blok. 's Middags gaan we Valence verkennen. Grappig om over de A7 te fietsen, we zijn heel vaak onder dit viaduct doorgereden. We kopen broodjes en drinken bij de Subway en ons diner is een picknick in het park bij de speeltuin.

Reacties

Reacties

Jan van Dijk

Jammer van de problemen met de motor, ik hoop dat het snel opgelost is en jullie verder kunnen gaan.

Zo niet, en zouden jullie lang stil liggen kom ik wel langs vor morele steun. Onze boot licht aan steiger B17.
OP 1 mei ben ik er maar voor jullie hoop ik dat we elkaar niet zien.

Groetjes,
Jan en Nel van Dijk

groep 6b

Hoi Jens,

Wat vervelend voor jullie dat er problemen met de motor zijn... We hopen dat alles goedkomt.

Als je ons wilt zien en wat we gedaan hebben dan moet je even op de site kijken: www.kbspapendrecht.nl

We wensen je een hele fijne vakantie ... maar ja eigenlijk vinden we dat je de hele tijd al een beetje vakantie hebt ;-)

Veel plezier daar :-)

muriel

Hey Jens de Potloodpikker!
Gaat ie goed daar?
Heb je in Disney land Parijs nog met de prinses op de foto gestaan?
En heb je nog in de space mountain gezeten(brrr)?
wat was je mooiste bezienswaardigheid tot nu toe?

He nog veel pleizier
groetjes muriel

PS Danique is absoluut niet verliefd op je.

Danique

Hai Jens,

Hoe is het met jou? Mis je je sport al of helemaal niet?
Ik zou geen half jaar zonder turnen kunnen en vooral niet zonder mijn vriendinnen. Hoe is het eigenlijk om van je moeder les te krijgen samen met Isa?
Ik zou het wel leuk lijken van mijn moeder les krijgen. Zijn jullie al bijna bij het volgende land of nog lang niet?
Hoe was het in Disneyland paris? ben je in alle atracties geweest of niet? Hoe vondt je de prinsessen?
Isa zal die prinsessen wel geweldig vinden of niet soms
?
Ik hoor nog wel van je!

Groetjes
Danique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!