jenisa.reismee.nl

Gaat het vandaag lukken?

Vandaag een spannende dag. Wordt het onderdeel geleverd? Hebben de monteurs direct tijd? Doen de motoren het daarna echt weer? Kunnen we verder varen? Maar voorlopig is het natuurlijk vooral afwachten. Ik ga deze ochtend maar nuttig besteden bij de kapper, even wat grijze haren wegwerken. Frans bij de kapper is toch anders dan Frans in de supermarkt. Maar ik ken nu weer een paar nieuwe woorden Frans. Terwijl ik er zit krijg ik een sms'je: het onderdeel is binnen, helaas wordt het na tweeën voor de monteurs komen. Ik hoef me dus niet te haasten. Maar als de monteurs komen zijn ze ook best snel weg. Een uurtje later kunnen we echt vertrekken want er moet natuurlijk eerst nog wel even betaald worden, spullen weer in de garage gezet en tanken. Toch best spannend, ook al omdat de monteur zei dat er toch wel veel wind was, best gevaarlijk. Het valt ons 100% mee en we varen naar Viviers. Gelukkig geen foutmeldingen en storingen meer, we krijgen een beetje haast. Waarom dat horen jullie nog wel. Vlak voor Viviers hebben we een sluis en ik begin alvast met koken, het laatste stukje langzaam varen en we kunnen direct aan tafel na het aanmeren.

Reacties

Reacties

Ma en Frans

Goede reis verder en vooral rustig en mooi weer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!