jenisa.reismee.nl

Cannes

Na een onrustige nacht met aardig wat deining vertrekken we vroeg. Maar zo ruw als de zee gister was, zo rustig kabbelt ze vandaag en ook de zon is er weer volop. Voor Cannes liggen de eilanden de Lérins. Tussen de twee grootste gaan we voor anker, ontbijten en rommelen wat. Vandaag geen schades, wel een kapot pompje maar die is zo gemaakt. Dan varen we door naar Cannes en komen tussen allemaal zeilboten te liggen. Gelukkig maar want zelf een 60foot boot lijkt mini tussen al die reuzen die hier liggen. Met het kleine bootje gaan Wim en de kinderen naar het strand, waar ze zich erg vermaken met de surfboards. Ik pas op de boot, lezend op het voordek. Ondertussen nog wat telefoontjes over de trimflabs, maar nog steeds geen duidelijkheid over wanneer we geholpen kunnen worden. 's Avonds lopen we een rondje over de boulevard en bekijken de etalages van alle bekende merken. Denk niet dat hier mijn Moederdag cadeautje vandaan gaat komen.

Reacties

Reacties

Berry

Hoi Claudia en de rest van de familie,

Ik heb nog helemaal niet gereageerd, maar ik vind het echt superleuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen en dat doe ik ook regelmatig.

Groetjes van je oude klasgenootje !

chita

Hallo, Ook ik laat even weten regelmatig mee te gluren in jullie avonturen en dacht laat ik het nu ook maar even laten weten :-)
Echt super leuk hoe je dit schrijft en zal zeker regelmatig terugkomen.
Veel plezier en nog een prettige reis

Chita

Bertina

Hai Jens ,
hoe is het ?
is het nog vaak lekker weer ?
je hebt een hele boel leuke dingen gemist !
voor jou is dit eigelijk al een heletijd vankantie !

Veel groeten Bertina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!