jenisa.reismee.nl

Veel telefoonverkeer en strand.

Na het ontbijt gaan de kinderen hun logboek bijwerken, Wim gaat proberen de reparaties definitief te regelen en ik ga boodschappen doen. Ik kom terecht op een overdekte markt met heel veel verschillende kraampjes: visboer, slager, groenteboer, olijfboer, bloemist, kaasboer. Sommige groot, sommige echt alleen een paar kroppen sla en tomaten uit eigen achtertuintje. Met een volle kar kan ik weer terug naar de boot. Wim is een beetje opgeschoten, de flabs worden dinsdag gemaakt. Over de douchedeur zijn nog wat onduidelijkheden en we willen niet de verkeerde krijgen. Ook TNT laat eindelijk van zich horen. Zou het nu dan toch goed komen met de post? Met het rubberbootje gaan we naar het strand waar Wim vrolijk verder belt. De kinderen spelen hun spel en ik lees een boekje. 's Avonds Hollandse pot van de Franse markt: bloemkool, aardappel en worstjes. Die laatste hebben dan wel een lekker pittig Zuid Europees smaakje. Het is trouwens leuk om te zien hoe Cannes bezig is met het filmfestival van volgende week: etalages worden vernieuwd, tenten en podia opgebouwd, overal wordt gepoetst en geschilderd.

Reacties

Reacties

Denise (accon)

Hoi Wim

Ik heb even door de verhalen heen gelezen. Jullie maken veel mee. Een mooie reis die de kinderen vast nooit zullen vergeten (en jullie ook niet denk ik zo)

Met Jesper gaat alles (nu) goed. Weet niet of je meegekregen had dat hij nogal klein was toen hij geboren was? Hij woog 1950 gram en was 42 cm. Nu is hij 4 maanden en nadert hij langzaam de ondergrens van de curves. Maar goed, hij is gezond dus we klagen niet.

Werken vond ik stiekum wel weer even lekker, ik ben duidelijk geen thuisblijfmama!

Groetjes
Denise

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!