jenisa.reismee.nl

Moederdag in de Franse zon

Ik krijg deze ochtend ontbijt op bed en Isa ontbijt met me mee en ik krijg allemaal leuke kadootjes. We mogen nog één nacht in deze haven blijven als we voor 10 uur morgen maar weg zijn. Dus kunnen we vandaag op de fiets naar Antibes. We moeten een aantal behoorlijk steile heuvels beklimmen, maar je gaat daarna altijd weer heerlijk omlaag. We lopen over de markt, door de smalle straatjes en langs de mega jachten waaronder die van Abramovich's en één Oceanco boot. De rest van de dag liggen we op het strand, hutje mutje met heel veel Fransen. Dan mogen we de steile heuvels opnieuw beklimmen, om op de boot te douchen en om te kleden. Het is tenslotte Moederdag dus niet koken vandaag maar uiteten. Hier trouwens pas over 2 weken Moederdag. Zullen we het nog een keer vieren?

Reacties

Reacties

Monique Brouwer

Beste familie,

Mijn naam zegt jullie waarschijnlijk niets, ik werk bij Kwak Hoogwerkers in Huizen, maar ik volg jullie avonturen met regelmaat en bewondering.

Het toeval wil dat ik afgelopen 5 dagen bij mijn familie op bezoek was in Antibes en gisteren na een super dag bij de monniken op het eiland Saint-Honorat enigzins bezoedeld door de heerlijke rosé vanuit een ooghoek de haven van Antibes invarend een "bekende " boot zie.

Dit is toch ongelofelijk, wat een toeval! Ik had geen pen bij me en kon geen berichtje achter laten, vandaar dit mailtje.

Heel veel plezier nog met jullie tocht,

Een hartelijke groet,

Monique Brouwer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!