jenisa.reismee.nl

Een zwembad aan zee.

De ochtend begint met hard werken: school, boodschappen, schoonmaken. Maar na de lunch kunnen we lekker naar het strand. Hoewel strand! Als we over de boulevard van Laurant lopen zien we een beachclub met zwembaden. Heel raar maar een deel van het strand is opgeofferd aan drie zwembaden met heerlijke ligbedden. De kinderen willen nog maar één ding en eigenlijk lijkt het ons ook wel erg lekker. Dus kaartje kopen, ligbedje huren en zwemmen maar. Het water is met 21 graden net 2 graden warmer als de zee en het ondiepe bad is helemaal lekker. Jens en Isa willen het water niet meer uit. Het is trouwens ook wel heel raar om alle vliegtuigen te zien opstijgen en dalen, we liggen echt pal bij de luchthaven van Nice. Komt ook goed uit want morgen krijgen we bezoek. Opa en Opa komen een paar dagen langs en ook dit keer is het een verrassing voor de kinderen.

Judith

Hoi Allemaal, jeetje wat genieten jullie daar zeg. En soms een beetje tegenslag , maar dat kan de pret niet drukken toch! En wat een prachtige foto`s . Zo kunnen we echt meegenieten. Jan vond die "kleine"bootjes wel wat. Indrukwekkend! Veel plezier met z`n allen . Groetjes Judith Jan en Sander

Ellie Boere

Hallo Claudia en fam
OOk wij volgen je reisverhalen geweldig wat jullie doen. wij hebben je ontmoet op de verjaardag van je moeder vorig jaar. (ellie en Martin) vorige week vrijdag zijn ze bij ons geweest.Doe ze de groeten en veel plezier. En wij blijven jullie volgen. Veel plezier met z,n allen. Groetjes ook aan Ineke en Bart. Ellie en martin Boere

saskia

hoi isa
hoe gaat het daar
hij is goed gelukt de eifeltoren
ik mis jou ook
groetjes saskia