jenisa.reismee.nl

Onze eerste oversteek op zee.

Vandaag gaan we echt de zee op, 96 km over zee naar Elba. De zee is iets ruwer als van de week, maar het is nog goed te doen, maar achter de boot hangen of voorop zonnen doen we maar niet. Ook al omdat we toch op tijd op Elba willen aankomen. De eerste haven, Cavo heeft geen plek voor ons. We zijn te groot, dat hebben we deze vakantie nog niet veel gehoord. Dan toch maar naar Portoferraio, de grootste plaats van het eiland. Maar Portoferraio blijkt een heel leuk dorpje te zijn. We liggen aan de kade bij restaurantjes en winkeltjes. Tijd voor boodschappen, wassen en schoolwerk. Helaas geen gewone wasserrette, maar wel een oud echtpaartje die de was voor je doet. Wat een luxe. Het internet is best redelijk, dus ook tijd voor Engelse les en foto's bijwerken.

bart en ineke.

Leuk al die kleine dorpjes, en dan de plaatselijke bevolking. Dat is echt vacantie andere mensen een heel andere cultuur. geweldig dat vinden Jens en Isa zeker ook?
gr........en kus, kus.

pascal hofwegen

hallo Jens
ik denk dat je in Italië
en hoe gaat het daar ik denk dat je het leuk vind.
en ook als je in een ander land bent.

groetjes pascal
29-05-2011

Martin en ellie

Hallo
Wat leuk 4 jaar geleden zijn wij ook op Elba geweest.
Wat maken jullie toch een mooie reis. Lauk al die kleine dorpjes en de plaatselijke bevolking ook nog leerzaam het eiland Elba. Gelijk een schooldag?
Gr veel plezier