jenisa.reismee.nl

Corsica

Ook vandaag is de zee weer rustig en dus varen we lekker door. Het is ook helder weer en bij vertrek zien we Corsica al liggen. Het laatste stuk gaan de kinderen weer achter de boot hangen. Ze vinden het steeds leuker worden en durven ook steeds harder. Toch is het al middag als we in Bastia aankomen, de eerste plaats van Corsica die we aandoen. Voor Jens en Isa de hoogste tijd om met schoolwerk te beginnen. Zelf ga ik eerst boodschappen doen, want Corsica is Frans en we zitten zonder limonadesiroop. In Frankrijk overal te krijg, in Italië nergens. Tja en met twee kinderen die nog geen prik lusten is dat best onhandig. Daarna gaat Wim op zoek naar een nieuw rubberbootje, één van de dollen is namelijk kapot. Ik help de kinderen verder met hun schoolwerk.

Ido Nap

Hoi reizigers,

prachtig gebied daar. We zijn elkaar net misgelopen, ook wij hebben de afgelopen week rond Elba en Corsica gevaren, met een huurboot dan.
We denken dat we daar helemaal niet meer weg zouden zijn gekomen. Prachtige kleine ankerplekjes. Wat een mooi weer hebben jullie! Veel plezier!

Ido Nap

Oh ja, dat was natuurlijk van de Anyway, dit berichtje!