jenisa.reismee.nl

Kippenvel op Corsica?

Vannacht hebben we geluisterd naar de disco van onze Russische buren. Gelukkig was het wel leuke muziek. Bij het ontbijt besluiten de plannen om te gooien, de weersvoorspelling voor vandaag is niet echt mooi en we weten niet zeker of we verderop een auto kunnen huren. Dus vandaag werken en morgen met een auto landinwaarts. Na het ontbijt beginnen we met schoolwerk, er wordt heel hard doorgewerkt dus morgen vrij. Wim gaat ondertussen naar de kapper en een auto voor morgen regelen. De auto moet wel op mijn naam, Wim mag zonder geldig rijbewijs echt niet achter het stuur. Tijdens het werk zien we een aantal vissers binnenkomen, dit keer geen kleine visjes, maar grote joekels die met een kraantje van de boot getild worden. Hoewel er af en toe een wolkje voor de zon gaat is het toch best lekker weer, een graad of 25. 's Middags gaan we Bastia verkennen en kopen wat plaatselijke lekkernijen waaronder Cap Corse. Tijdens het eten 's avonds begint het dan toch te regenen en dat blijft het ook even. Jens zit net verkeerd en aan het eind heeft hij natte billen.