jenisa.reismee.nl

Hemelvaartsdag op zee.

Ik word wakker van het gepraat van Corsicanen. Het is te merken dat 'iedereen' vrij is. Wat een mensen lopen er al rond. Na het ontbijt, we zien de vissers weer binnenkomen dit keer met 3 grote tonijnen, auto inleveren, opruimen en vertrekken. We gaan een stuk zuidelijker naar Solenzara. De zee is een beetje hobbelig en Isa houdt haar ontbijt niet binnen. Maar nu met de achterkant open, kan ze zo overboord hangen. Rond de middag zijn we bij een mooi strand en gooien we het anker uit. Eerst nog een broodje eten en met het rubberbootje naar het strand. Er staat een redelijke branding en het is dan ook leuk spelen met de Bomber en de surfboards. Aan het eind van de dag is het nog maar een heel klein stukje naar de haven. Jens gaat in het rubberbootje mensen van een zeilboot helpen, helaas slaat zijn motor af en krijgt hij hem zelf niet aangetrokken. Na het eten weer een potje kolonisten, helaas voor Isa lukt het niet om te winnen, terwijl ze lang voorstond.

Judith.

Hee.
Superbedankt voor jullie leuke kaart.
Ook die kaart voor mijn verjaardag was superleuk.

XXXX van ons.

Marycke

Dag mensen, wat een heerlijkheid daar, fijn dat alles goed gaat. Hier alles prima, ik ga deze week 5 dagen wandelen in de Alpen, vier mijn verjaardag op grote hoogte. Over 4 weken zakken we af naar Frankrijk. Veel plezier verder, geniet ervan!!!