jenisa.reismee.nl

Toch een nieuw bootje en voor anker.

Als Wim 'smorgens zijn telefoon aanzet heeft hij direct een aantal berichten. Het is de plaatselijke dealer toch gelukt om een bootje voor ons te vinden. Dus Wim op de fiets er naar toe en daar ligt ons nieuwe rubberbootje al op de stoep op hem te wachten. Een oud mannetje legt hem op het dak van zijn auto en even later ligt het bootje bij ons op de kade. Dan eerst maar ontbijten en dan het bootje leeg en in de garage, gelukkig past het. Dan vertrekken we in een rustig tempo verder naar het zuiden. De kinderen kijken een filmpje, voor het eerst in weken en ik lees een boek. In de Golf van Pinarellu laten we het anker zakken. Tijd om te zwemmen en het nieuwe bootje uit te proberen. Isa heeft een nieuwe manier gevonden om aan boord te klimmen, via de bomber en een fender is ze gelijk op het voordek, waar je dan direct weer vanaf het water in kan springen. De vissen zijn niet onder de indruk, die blijven rustig terwijl Isa in hun midden springt. 's Avonds gaan we met het kleine bootje een stukje verder op naar een dorpje om te eten.