jenisa.reismee.nl

Een heerlijk stranddagje met een vervelend eind

De kermis en dj's gingen tot in de vroege uurtjes door en als Wim brood gaat halen zitten de eerste mensen, mannen, alweer aan het bier. De lucht is weer strak blauw, dus nog voor het ontbijt doe ik weer een paar wasjes en dan gaan Jens, Isa en ik naar het strand. Wim heeft nog allerlei zaken te regelen, die blijft nog even op de boot. Het is al behoorlijk druk op het strand, maar wij zijn echt de enige toeristen. We kijken met bewondering naar de plaatselijke tieners die met geweldige sprongen, salto's etc van de klif in zee springen en duiken. In de loop van de middag komt Wim ook en we doen niet veel meer dan een beetje lezen, zwemmen en zonnen. Terug op de boot eten we kipcurry en dan gaan we inpakken. Dinsdagochtend vroeg vertrekken we namelijk voor een weekje naar Spanje om Cees en Tiny te bezoeken. Voor morgen hebben we een jeepsafari geregeld en zijn dan de hele dag weg. Dus pak ik nu vast de kleding in die mee moet. Tja en dan neem ik een lekkere lange douche, maar als ik klaar ben en de deur open wil doen knalt deze in duizenden stukjes uit één. Ik zit onder het bloed en de kinderen zijn helemaal overstuur. Wim haalt snel de andere douche leeg zodat ik daar al het bloed en glas af kan spoelen. Gelukkig vallen de verwondingen mee, dit had heel anders af kunnen lopen. Nu zijn we vooral blij dat niet één van de kinderen aan het douchen was.

Reacties

Reacties

Bart en Ineke.

Weer een beetje van de schrik bekomen?
Heftig hoor, nu genoeg tegenslag gehad .
morgen beter, we denken aan jullie.
Dikke kus en Jens en Isa een dikke knuffel.
Het is gelukkig goed afgelopen.
XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!