jenisa.reismee.nl

Tijd voor een kappersbezoekje

Jens is sinds vertrek niet meer naar de kapper geweest en voor mij zelf is het ook al weer twee maanden geleden. En omdat Spaans makkelijker is dan Italiaans gaan we na het ontbijt naar de kapper. Eerst ga ik want verven kost altijd wat tijd en Wim brengt Jens op weg naar Lido. Hij zegt nog tegen Jens, niet te kort hoor, veels te leuk zo. Maar terwijl ik bij de spoelbakken zit wordt Jens door een Spaanse dame geknipt. Hij had zelf wel een model uit een boek uitgezocht en laten zien, maar als ik hem zie schrik ik wel een beetje. Oei wat kort aan de achterkant. Volgens de kapster zat meneer niet helemaal stil en daardoor werd het wat korter dan gepland. Zelf is Jens ook niet echt blij, maar aan het eind van de dag zijn we er al aan gewend en het zwemt wel lekkerder met korter haar. Na de lunch ga ik met Jens en Isa op jacht voor Vaderdagcadeautjes en maken ze een paar mooie tekeningen. Deze avond eten we in St. Martin, ook één van de adresjes waar geregeld gegeten werd. Het is leuk om te zien hoe enthousiast Cees en Tiny overal begroet worden. Ze zijn al twee jaar weg, maar nog niet vergeten. Natuurlijk eindigt de avond met een drankje bij Lido en een laatste duik in het zwembad.

Reacties

Reacties

Bart en Ineke.

Weer helemaal leuk zo'n weekje in Spanje.
Waar iedereen van geniet om zo te zien.
Dat wordt een moeilijk afscheid straks, denk ik zo??
Geniet er dus maar van.
Lieve groetjes aan iedereen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!