Tijd om te vertrekken

Ons weekje 'vakantie' zit er op, we gaan terug naar onze boot. Maar eerst nog een laatste ontbijtje met broodjes gehaald door Henri, die moeten we de komende tijd weer zelf regelen. Er is ook nog tijd voor een laatste duik in het zwembad tussen de bezoekjes van allerlei mensen door die afscheid komen nemen, van ons maar ook van Cees en Tiny die morgen weer vertrekken. Alle spullen worden weer ingepakt en we rijden terug naar Barcelona. Nog een broodje op het vliegveld en dan met een taxi naar de haven. Daar is de rij bij het inchecken stukken langer dan vorige week op Sardinië. Dan over een lange loopbrug langs verschillende ferry's naar de Rome van Grimaldi Lines. Het lijkt wel een klein vliegveld. We hoeven maar 5 minuutjes te wachten en dan mogen we aan boord. De kinderen vinden het helemaal leuk dat we nu ook gaan slapen aan boord en willen maar één ding: naar bed. Dus na één rondje gelopen te hebben en een drankje liggen we er vroeg in, nog even lezen en dan slapen.