jenisa.reismee.nl

De laatste schoolloodjes

De laatste 2 toetsen vandaag voor Jens en dan hoeven alleen nog een paar werkboekjes, extra werk, afgemaakt te worden. Schoolwerk valt niet mee als het 35+ is. Maar de toetsen gaan gelukkig goed en de laatste cijfers kunnen worden doorgemaild aan meester Teus. Zelf breng ik de ochtend maar weer eens door in een wasserette. Alle handdoeken, badlakens, beddengoed waren hard toe aan een wasbeurt. En zoals je in zo'n luxe plaats kan verwachten, heeft deze wasserette maar liefst 2 vrouw personeel. Maar je mag het ook zelf doen en dat doe ik toch maar, om nu een ander je was te laten doen is wel heel decadent. Dus breng ik de ochtend door met deze twee dames die alleen Italiaans spreken, heel gezellige gesprekjes dus... Ook vandaag is het weer vreselijk warm, dus terug op de boot varen we naar een baaitje vlakbij om daar de middag door te brengen. De kinderen ontdekken een Mariabeeldje op de bodem en een Belgisch echtpaar, nou ja Belgisch ze wonen al 30 jaar hier, legt uit hoe het er gekomen is. Terug in de haven gaan we tanken, boodschappen doen, koken en plannen voor de komende dagen maken.