dagje van alles en nog wat

De dag begint met snel een yoghurtje en dan naar de wasserette. De was blijft doorgaan, maar vooral handdoeken, er gaan dagen voorbij dat er alleen maar zwemkleding gedragen wordt. Dus het zijn makkelijke wassen. Als ik terug kom zijn Jens en Isa bijna klaar met hun nieuwe puzzel. Ze hebben geen zin om ook maar iets te doen, dus blijven we op de boot. Wim heeft aardig wat werk liggen, dus die kan zijn achterstanden weg werken. 's Middags nog een partijtje Kolonisten, met zeevaarders! De verschillen worden steeds kleiner en het spel spannender. Maar gelukkig kan ik nog winnen, hahaha. Dan boodschappen doen en we zijn weer helemaal klaar voor een paar dagen baaitjes, als de wind een beetje meewerkt tenminste. We verbazen ons vandaag over twee boten aan de andere kant van de steiger. Iets groter dan die van ons en op elk twee man personeel. De eigenaren doen zelf echt niets. Tja de ene probeerde aan te leggen, dat liep door de hulp van de jongens van de Capitainarie net goed af en twee kleine bootjes bleven net heel.