jenisa.reismee.nl

Nog meer vieze luchtjes maar ook weerzien met de buurtjes.

Wim is zoals altijd als eerste wakker en gaat op de fiets naar de Bricolage. Even wat gereedschap halen voor het repareren van het toilet. Maar voordat het zover is varen we eerst Port Grimaud, niet te snel zodat we na de middag aankomen en onderweg op het voordek kunnen. Wim belt al met Grimaud maar er is nog geen plek, maar er kunnen nog mensen vertrekken. Als we aankomen krijgen we een plekje aan het kerkplein, mooier kan bijna niet. Zelf vind ik bij de uitgang leuker, uitzicht op zee, maar met de winden die opkomst zijn, liggen we hier veel rustiger. Nou ja rustiger, het is een stuk drukker dan april en we liggen in de loop van alle toeristen die het dorp bezoeken. En bij al die Hollandse toeristen vallen we wel op. Dan beginnen Wim en ik aan het hele fijne karweitje, de verstopte slang ontstoppen. We zijn even bezig, het is weer één bende, maar uiteindelijk lukt het wel. Ondertussen zijn Admar, Chantal en Sophie op de boot gearriveerd, maar zeker Wim moet eerst even douchen voor hij ze kan begroeten. De meiden zijn heel blij elkaar weer te zien en gaan direct spelen, het is alsof ze verder gaan waar ze gister gestopt zijn. Dan even een uurtje om te douchen en dan borrelen op de camping en met z'n allen eten op het strand. Koffie doen we weer bij de caravan en het is laat voor we terug op de boot zijn. Isa blijft achter op de camping, die mag bij Sophie slapen.