jenisa.reismee.nl

Een dagje Holland

Het is rustig, maar wel een beetje raar wakker worden en ontbijten met z'n drietjes. Maar Admar en Chantal komen op de koffie en ook Jenny en Michel komen even kijken. Jens vertrekt op de fiets naar Maurice op de camping en later gaat iedereen naar het strand. Wij ook maar dan buitenom met de boot. We gaan voor anker en met het kleine bootje en de bomber haalt Wim Admar, Chantal, Jenny en drie kinderen op. Helaas is het niet zulk heel mooi weer, Nederlandse grijze luchten vandaag, maar we varen een stukje door de baai langs alle grote boten die voor anker liggen bij St Tropez en natuurlijk wordt er met de bomber gespeeld. Terug voor anker komen even later Maurice en Jens aangezwommen. Zij hadden dus al een half uurtje aan de lijn gelegen, kletsend wachtend tot wij terug waren. Ook Michel komt even later en dan kunnen we weer een stukje varen. Wel hebben we gelijk de gendarmerie achter ons aan: we mogen het rubberbootje niet aan de boei vastmaken en we mogen niet met de bomber varen zonder oranje vlag. Dan varen we eerst maar een stuk de baai uit, weg van de gendarmerie. Maurice en Jens gaan samen op de bomber en houden het lang vol. De middag is snel om en we gaan terug naar de haven. Douchen, omkleden en bbq'en op de camping, een gezellige boel met 6 volwassenen en 6 kinderen. Jens zou bij Maurice in het tentje maar gaat toch maar mee naar de boot en dan wil ook Isa toch maar bij ons slapen. Misschien wel beter, dan wordt er iets meer geslapen, maar broer en zus hebben veel bij te kletsen na een hele dag met andere kinderen. En niet te vergeten alle nieuwe knuffels, gewonnen op de kermis, waar even mee gespeeld moet worden.

Bart & Ineke

Dat was dan weer een gezellig dagje om zo te lezen daar zullen Jens En Isa blij mee zijn Met al die vriendjes en vriendinnetjes het is nu aftellen we kunnen al zeggen tot volgende week.
gr.....XXXX