jenisa.reismee.nl

Ghostwriters

Dit is wel heel erg uniek! Voor het eerst wordt het verhaaltje op de site, door jullie allemaal graag gelezen, door iemand anders geschreven!

Admar en ik (Chantal) zijn figuranten, en nu ook al scriptschrijvers in de 'Van Swieten soap'.

We hebben nog een redelijke warme stranddag met een beetje rond dobberen in de Middellandse zee gehad waarbij Claudia en ik gezellig samen op het dek hebben gelegen in een flink windje en een lekker zonnetje. We kijken op, en zien twee kinderen op een rubberboot! Belachelijk! Wie laat zijn kind nu in een bootje de zee opgaan?! Er is echt flinke wind en hele sterke stroming! Het bootje komt wat dichter bij, en wat blijkt?! Het zijn Jens en Maurice! Wim en Admar zitten aan een rosétje op het terras op het stand, en hebben niet heel erg veel aandacht voor de kinderen meer! Ze zien nog net, een halve kilometer verderop, het bootje door de lucht vliegen. Gelukkig weten de jongens zichzelf aan boord van de Jenisa te hijsen, en gaat een Jetskiër achter de rubberboot, die over het water stuitert, aan. Met een hoop moeite komt hij bij de boot aan met het bootje. Het was vanaf dat moment wel een beetje gedaan ook met de rust. Een uurtje daarna volgen Wim, Admar, Isa en Sophie.

Vanavond leuk gegeten met zijn achten in een restaurantje in Port Grimaud. Nu nog een koffieronde in de Jenisa. Wel met de kachel aan, het weer gaat namelijk morgen, en nu eigenlijk ook al, flink omslaan. Het is echt koud! Morgen vertrekken Wim en Claudia weer, dat is het beste moment om te gaan varen i.v.m. de wind de komende dagen. Ondanks de regen is dat de beste optie. Wim zet 'Viva la France' op en het is al weer ouderwets gezellig. Gelukkig is de reis bijna voorbij want het was wel erg ongezellig aan de Van Maerlantstraat. We komen volgende week 1 dag eerder thuis. Dan zijn we weer compleet in de straat!

Nog 1 ding, ik wil graag de groeten doen aan mijn moeder, die leest heel trouw deze site! Groetjes van ons allemaal dus!!!! Tot volgende week.

Opa Frans en Oma Henny

Gelukkig is het goed afgelopen.

Hopelijk valt het noodweer mee.

Liefs en groetjes.