jenisa.reismee.nl

Noodweer in Zuid Europa

We kregen het al te horen per mail en lazen het al op nu.nl: Noodweer op komst in Zuid Europa. De verschillende weersites hebben we bekeken en vandaag krijgen we regen, de komende dagen veel wind. Nog even hebben we getwijfeld om de achtertent erop te zetten, maar toch maar niet. Het is inderdaad bewolkt en als we vertrekken begint het te druppen. We kunnen niet al te hard varen maar het valt niet tegen, maar achterin is alles weer lekker nat. Maar het is slechts regen en een enkele bliksemschicht in de verte. Helaas voor Isa moet ze toch, met de haven in zicht overgeven, normaal al niet prettig om overboord te hangen maar nu in de regen nog minder fijn. Jammer genoeg is er in Lavandou geen plek en dus toch naar Bormes - Mimosa. Isa herkent en herinnert zich weer van alles van 1e paasdag toen we hier ook lagen. De hele middag hangt iedereen een beetje rond, spelletjes op de ds, site bijwerken, administratie doen, maar ook een paar uur in de zon op het voordek. Uiteindelijk viel het noodweer dus wel mee, alleen met vlagen waait het best heftig. Tijdens een spelletje kolonisten waaien dan ook regelmatig de havens, dorpjes en straten over het bord. Toch maar de tent erop, want de komende dagen gaat het nog harder waaien en dan zit je buiten niet echt lekker.

Jenny

Hoi Hoi
Ik heb jullie gevonden hoor!
Wil nog even bedanken voor de leuke dagen op de boot. Het viel hier gister ook mee, we moesten wel de tent in de gaten houden, maar het was niet zo erg als voorspeld. Vandaag ook hier heel veel wind, hopelijk hebben jullie windje mee, dan ben je sneller in Marseille ?. Geniet nog lekker van de laatste week.
groetjes van ons allemaal

sascha van der steen

hoi isa,
het schiet nu al op dat jullie terug komen,
hoe is het met jullie?met mij alles goed ,wij gaan zaterdag 3 weken naar noord limburg tot 12 aug ,ik hoop je daarna weer snel te zien
groetjes sascha ,ik mis je xxx

Demi

Hoi isa
Hoe is het met je?
Hier is het heel slecht weer,en bij jullie?
Heb je ook veel zin in het schaatskamp,ik wel.
Als je terug kom zullen we dan een keertje afspreken?
Ik heb je erg gemist.
Groetjes aan iedereen.