jenisa.reismee.nl

On the road.....

Voor de laatste keer haalt Wim stokbrood en croissantjes en ontbijten we in de Franse zon. Dan volgt het laatste opruimen en inpakken, de koelkast /vriezer ontdooien en wachten. Om twee uur staat de vrachtwagen voor de poort en varen we het dok in. De Jenisa wordt direct uit het water getakeld en wij verlaten de boot, het is nu echt voorbij. De mannen zijn wel even bezig voor de Jenisa helemaal goed op de vrachtwagen staat, ondertussen arriveert ook de begeleidende auto. De lampen achterop gaan aan en iets voor vieren vertrekt het Convoi Exceptionel .Wij drinken nog snel wat in het restaurant van de haven en stappen dan in de taxi. Vlak na vertrek komen halen we de Jenisa in. Het is een lange rit naar Hyere en achterin doen we alle drie een dutje. Hyere blijkt een leuk stadje en ons hotelletje ligt midden in het centrum. We mogen kiezen , op één kamer met zijn viertjes op de derde etage, of twee aparte op de tweede. De kinderen willen een eigen kamer, tv!, en het worden dus twee kamers voor de prijs van één. Nog een klein wandelingetje door het dorp en een pizza bij de buren. Morgen vroeg op.